ANUNȚ DE LANSARE

Asociația Eloah Craiova anunță lansarea publică a volumului: “STUDIU AL SURSELOR DE ENERGIE REGENERABILĂ ȘI MODELE  DE SURSE REGENERABILE DE ENERGIE", cu ISBN 978-630-320-298-7, în data de 21.10 2024, ora 16.00, la sediul asociației. Acest studiu a fost realizat ca urmare a activităților desfășurate în anul I și II al a Acreditării Erasmus+ în Domeniul Educației pentru Adulți, obținută de Asociația ELOAH Craiova, ID: 2021-1-RO01-KA120-ADU-000045996.

ANUNȚ DE LANSARE

Asociația Eloah Craiova anunță lansarea publică a “GHIDULUI DE PRACTICI VERZI", ISBN-978-630-320-299-4, în data de 17.10 2024, ora 15,00, la sediul asociației.  Acest ghid a fost realizat ca urmare a activitățiilor desfășurate în anul I și II al Acreditării Erasmus+ în Domeniul Educației pentru Adulți, obtinută de Asociația Eloah Craiova,  ID: 2021-1-RO01-KA120-ADU-000045996. 

INVITAȚIE

PRIMĂRIA CRAIOVA; CONSILIUL JUDEȚEAN DOLJ; ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ; OPERATORI DE SALUBRIZARE SI SORTARE; POLIȚIA COMUNITARĂ; AUTORITATI LOCALE DE MEDIU; GENERATORI DE DESEURI; OIREP/OTR – au plăcerea de a vă invita la Masa rotundă: ”Administrarea eficientă a deșeurilor în teritoriu”, 17 iunie 2024, ora 10:00.

Participarea Asociației Eloah Craiova în calitate de invitat, are loc ca urmare a participării la activitățile Proiectului Erasmus + desfășurat în Anul II de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433

ÎN ATENŢIA FORMATORILOR DIN CADRUL ASOCIAŢIEI ELOAH CRAIOVA

ANUNȚ de recrutare şi selecţie a grupului ţintă-traineri - FLUX I+II

CAP.I. DISPOZIŢII GENERALE

I.1. Prezentul anunț a fost elaborat în vederea  recrutării şi selecţiei grupului ţintă din  primul şi  al doilea flux a 5 traineri/flux, pentru mobilităţile desfăşurate în cadrul proiectului ERASMUS+: ID: 2024-1-RO01-KA121-ADU-000197573, anul III de Acreditare Erasmus pentru mobilități Erasmus+ în domeniul „Educația adulților”, ID:2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996, finanţat de Uniunea Europeană.

I.2. Asociaţia ELOAH Craiova, derulează în perioada 01.06.2024 – 31.08.2025, prin Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+ în domeniul „Educaţia adulţilor”, finanţate de Uniunea Europeană, un proiect pentru dezvoltarea/updatarea competentelor digitale a 15 formatori ai asociaţiei

Proiectul se adresează membrilor Asociaţiei ELOAH Craiova, reprezentând o cale de realizare a Planului de Dezvoltare Europeană pentru perioada 2022 – 2027 al asociaţiei. 

Scopul proiectului este:

  • adaptarea ofertei  curriculare  la  nevoile  reale  de formare ale formabililor;
  • flexibilizarea programelor şi a ofertei permanent adaptate la cerinţele social-economice;
  • inserarea abordării  crosscurriculare  în  demersul educațional;
  • formarea și dobândirea de competențe digitale.

I.3.  Prin acest proiect se va realiza pregătirea profesională a 15 traineri în 3 fluxuri, acest anunț fiind realizat pentru selecția fluxului I şi fluxului II de traineri: 

  • Flux I – 5 traineri  vor participa la cursul “ICT TOOLS FOR 21ST CENTURY EDUCATION”, în Istanbul, Turcia, în perioada 27.10.2024 – 04.11.2024;
  • Flux II – 5 traineri  vor participa la cursul “INTRODUCTION TO ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR TRAINERS” în Istanbul, Turcia, în perioada 27.10.2024 – 04.11.2024;

CAP.II. GRUPUL ŢINTĂ – TRAINERI

II.1. Modalităţi de selecţie.

Concursul de selecţie va fi organizat în conformitate cu prevederile Contractului de finanțare [2024-1-RO01-KA121-ADU-000197573] şi a următoarelor acte normative:

  1. Regulamentul nr.2021/817 al Parlamentului European şi Consiliului Uniunii Europene, privind derularea programului Erasmus+, în perioada 2021-2027;
  2. Regulamentul 2018/1046 –normele financiare aplicabile bugetului general al UE;
  3. Ghidul programului Erasmus+ 2024;
  4. Apelul Naţional la propuneri de proiecte 2024.

Criteriile de baza ale selecţiei participanţilor vor fi: formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova, studii superioare, cunoştinţe de bază IT, limba engleză nivel A2, să aibă capacitatea şi dăruirea să distribuie noţiunile însuşite, să accepte diversitatea interculturală şi să nu mai fi participat la o altă mobilitate Erasmus+ pe aceiaşi tematică, pentru a se evita o dublă finanţare.

CAP.III. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCESULUI DE SELECŢIE A GRUPULUI ŢINTĂ

   III.1. Selecţia este realizată de o Comisie de evaluare și selecție, stabilită prin decizie internă, comisie  alcătuită din 3 persoane independente, voluntare, care nu vor participa la mobilităţi şi care nu vor avea nici un fel de rude printre candidaţi, pentru a se evita orice fel de conflict de interese.

III.2. Principalele atribuţii ale comisie de evaluare şi selecţie sunt:

  • evaluarea participanţilor;
  • întocmirea procesului verbal de evaluare şi selecţie;
  • centralizarea rezultatelor evaluării;
  • afişarea rezultatelor selecţiei;
  • publicarea listei rezultatelor finale;
  • întocmirea raportului activităţii de selecţie.

Persoanele implicate în evaluarea solicitărilor de selecţie vor respecta următoarele reguli:

  • îşi vor exercita atribuţiile cu onestitate, corectitudine, bună-credinţă şi responsabilitate;
  • vor evalua în baza criteriilor stabilite;
  • vor formula aprecieri cu imparţialitate;
  • vor fi obiective în evaluare;
  • vor păstra confidenţialitatea pe toată durata evaluării;
  • vor asigura transparenţa deciziilor privind selecţia;
  • vor respecta procedurile şi termenele stabilite.

III.3. Criterii de selecţie:

  • Depunerea dosarului în termenul limită stabilit;
  • Respectarea integrală a structurii dosarului;
  •  Cunoaşterea limbii engleze măcar la nivel A2;
  •  Să dovedească o bună cunoaştere a proiectului.

Selecţia se realizează în condiţiile respectării de către Comisia de Selecţie constituită prin decizie internă a următoarelor principii:

  • Principiul egalitatii de şanse si nediscriminarii sub orice fel de forma: varsta, gen, etnie, convingeri religioase si politice,orientari sexuale;
  • Principiul confidenţialitatii;
  • Principiul respectării legalităţii si al datelor cu caracter personal;
  • Principiul obiectivitatii si tratamentului egal;
  • Principiul transparentei;
  • Principiul utilizării eficiente a fondurilor.

III.3.1.Criteriile administrative sunt:

         Portofoliul depus de către fiecare candidat va cuprinde următoarele documente:

  • Cerere de înscriere – Anexa 1;
  • Copie carte identitate;
  • Copie certificat naştere;
  • Copie certificat căsătorie (unde este cazul);
  • Copie diplome: studii medii, licenţă, masterat, doctorat;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivaţie;
  • Angajament de disponibilitate faţă de activităţile proiectului – Anexa 2;
  • Declaraţie evitare finanţare multiplă – Anexa 3;
  • Acord rezervă în grupul ţintă – Anexa 4;
  • Declaraţie rambursare cost transport – Anexa 5;
  • Acord privind utilizarea datelor personale – Anexa 6;
  • Acord privind utilizarea datelor personale Anexa 7;
  • Fisa de evaluare – Anexa 8;

    III.3.2. Criterii de eligibilitate

  • Formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova;
  • Apartenenţa la grupul ţintă şi priorităţile acestuia, fără excludere pe criterii de vârstă, gen, mediu de rezidenţă;
  • Respectarea principiului evitării dublei finanţări (participarea la programe de formare similare/identice prin alte tipuri de proiecte în ultimele 12 luni);
  • Motivarea nevoii de participare la programul de formare (exprimată în scrisoarea de motivaţie).

     III.3.3. Criterii de relevanţă

  • Să aibă competenţe şi abilităţi de lucru cu calculatorul dovedite cu certificate;
  • Să fie absolvenţi de studii superioare;
  • Cunoaşterea limbii engleze sa fie nivel A2;
  • Nu a mai beneficiat de altă finanţare Erasmus+ pe tematica celor două cursuri, în ultimul an, în funcţie de cursul la care va participa;
  • Abilitatea de a comunica uşor rezultatele proiectului şi celorlalţi – dispoziţie de a disemina rezultatelor proiectului;
  • Atitudine deschisă faţă de interculturalitate;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Competenţe de negociere şi rezolvare amiabilă a conflictelor.

III.4. Metodologie concurs de selecţie:

PERIOADA                   ACTIVITATEA

  • 17.06.2024             Anunt concurs selectie
  • 18.06-18.07            Primirea dosarelor
  • 20.07.2024            Evaluarea dosarelor şi afişarea rezultatelor preliminare
  • 21.07.2024             Susţinere probă limba engleză
  • 21.07.2024             Susţinere interviu
  • 22.07.2024            Afişarea rezultatelor şi depunerea contestaţilor
  • 23.07.2024            Susținerea contestațiilor și afişarea rezultatelor finale.
  • Înscrierea se va face în urma completării unei cereri de înscriere pusă la dispoziţie de Comisia de evaluare și selecţie;
  • Dosarele vor fi primite de coordonatorul de proiect şi membrii Comisiei de evaluare și selecţie.
  • Documentele vor fi realizate într-un singur exemplar şi introduse în ordinea prezentată mai sus, într-un dosar cu şină, şi depuse la sediul asociaţiei.
  • Orice informaţie eronată va duce la eliminarea automată a candidatului.
  • Se va încerca ca grupul formatorilor participanţi la mobilitate să fie cât mai divers din punct de vedere al specialităţilor şi al vârstelor, asigurându-se astfel o cât mai mare diversitate atât a disciplinelor la care se vor aplica noţiunile asimilate, cât şi pentru a se diversifica şi gama de formabili către care se vor putea adresa, obţinându-se astfel un beneficiu maxim al actului de predare-învăţare.
  • Formatorii implicaţi vor avea atât cunoştinţe de utilizare a calculatorului, cât şi competenţe lingvistice, cel puţin de nivel mediu.
  • Candidaţii vor fi admişi în ordinea descrescătoare a mediilor, inclusiv rezerve, ca o măsură de siguranţă pentru cazul în care un participant, din motive obiective,nu poate lua parte la mobilitate.

III.5. Probele şi locul desfăşurării concursului de selecţie:

Concursul va consta în:

  1. analiza dosarului de candidatură – portofoliul depus la sediul asociaţiei cu începere de la ora 10,00 zilnic (conform calendarului de selecţie), conform criteriilor din ANEXA 8 – FIŞA DE EVALUARE, iar evaluarea dosarului se va face cu ADMIS/RESPINS. Candidaţii admişi vor mai susţine:
  2. probă scrisă – test de limba engleză.
  3. proba orală – interviu.

Nota finală se obţine prin calcularea mediei aritmetice dintre punctajele obţinute la proba scrisă şi proba orală. Interviul şi testul de limba engleză se vor desfăşura în sala de conferinţă a Asociaţiei C.R.O.N.O., cu începere de la ora 1000, conform calendarului de selecţie.

III.6. Cerinţe pentru participanţi ( în timpul şi după finalizarea proiectului):

  1. respectarea programului de pregătire pedagogică, de specialitate, culturală și lingvistică, care se va desfăşura anterior perioadei de mobilitate;
  2. respectarea programului de lucru, în cadrul mobilităţii, precum şi a solicitărilor echipei de gestiune a proiectului;
  3. elaborarea raportului la revenirea din mobilitate, conform formularului elaborat de A.N.P.C.D.E.F.P.;
  4. implicarea activă în activităţile de diseminare şi valorizare prevăzute în proiect în conformitate cu planului de diseminare şi valorizare a experienţei dobândite în cadrul proiectului, ca obligație contractuală.

CAP. IV. DISPOZIŢII  FINALE

IV.1. În termen de 3 zile de la finalizarea evaluării, comisia de evaluare și selecţie va întocmi un raport privind selecţia participanţilor la cursul de formare. Raportul trebuie să cuprindă:

  • data şi locul sesiunii de evaluare;
  • componenţa comisiei;
  • scurtă descriere a desfăşurării evaluării;
  • lista cu rezultatele finale ale evaluării.

IV.2. Formularele de înscriere (în format electronic şi letric) şi dosarele cursanţilor, însoţite de toate documentele de evaluare elaborate de comisia de selecţie semnate de toţi membrii, raportul comisiei însoţit de listele finale fac parte din documentaţia proiectului şi vor fi gestionate conform deciziei echipei de management de proiect şi arhivate conform prevederilor legale.

Persoană de contact – prof.dr.ing. Anca Borgovan-Cuţă, manager de proiect.

 

Elaborat,

Echipa de proiect

  1. Anca Borgovan-Cuță – Manager de proiect cu atribuții de responsabil cu pregătirea pedagogică și managementul riscului;
  2. Dan Borgovan – Responsabil cu pregătirea de specialitate;
  3. Stancu-Melcea Elena-Cătălina – Responsabil cu pregătirea culturală;
  4. Zlotea Adina-Theodora – Responsabil cu pregătirea lingvistică si comunicarea;
  5. Vintilescu Monica – Responsabil cu evaluarea și monitorizarea;
  6. Negrilă Angelica – Responsabil cu diseminarea;

          Anul III de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, proiect ID: 2024-1-RO01-KA121-ADU-000197573.

INVITATIE

Asociația Eloah Craiova, Casa Corpului Didactic Dolj, în parteneriat cu CDI Castranova, au plăcerea de a vă invita la Simpozionul Internațional: ”Conectați la învățare prin implementarea proiectelor Erasmus+” Ediția I, 06 iunie 2024, online

             Simpozionul Internațional “Conectați la învățare prin implementarea proiectelor Erasmus+ ”, se adresează reprezentanților implicați în proiecte Erasmus, eTwining si se va desfășura online pe platforma MEET, pe data de 06 iunie 2024, între orele 14:00–15:00.

Secţiuni:

  • Secţiunea I – „Conectați la învățare prin implementarea proiectelor ERASMUS+ în organizații” – lucrările/materialele pot fi prezentate folosind modalităţi diferite: prezentări Power Point, colaje de fotografii, film etc. Fiecare prezentare va fi realizată într-un interval de timp de 5-10 minute.
  • Secţiunea II-a – „Competențe dezvoltate/dobândite în cadrul proiectelor Erasmus+” (referate, lucrări științifice, eseuri, modele de bună practică, prezentări Power-Point)
  • Secţiunea III-a – „Exemple de bune practici” (proiecte educative, aplicaţii practice, prezentări în PowerPoint, activități extrașcolare, opționale, auxiliare, reviste care se încadrează în tema simpozionului).

Participanţii vor completa formularul de înscriere:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfTJoE08vv5O2ctAF1OyvWhHIqhtDcH4jLS1CKJY5DQ3eTX9A/viewform?usp=sf_link

iar acordul de parteneriat semnat, ștampilat și scanat însoțit de materiale ( referate, proiecte de lecții, ppt) le pot trimite la adresa de contact: simpozion.metode@gmail.com până pe data de 05.06.2024.

Linkul de conectare: https://meet.google.com/ibs-kiyk-btp

           Această activitate se desfășoară ca urmare a participării la activitățile Proiectului Erasmus + desfășurat în Anul II de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433

INVITATIE

Asociația Eloah Craiova, Casa Corpului Didactic Dolj și Liceul de Industrie Alimentară Craiova au plăcerea de a vă invita la Simpozionul Internațional: ”SALVĂM NATURA – VERDE PENTRU VIAȚĂ” Ediția I, 31 mai 2024, online

                Simpozionul internațional ”Salvăm natura – verde pentru viață”, se va desfășura online pe platforma MEET, pe data de 30.05.2024, între orele 13:00–14:00.

Secţiuni:

  • Secţiunea I – Referate, studii;
  • Secţiunea II-a – Proiecte de lectie/cercetare;
  • Secţiunea III-a – Proiecte de parteneriat educational;
  • Secţiunea IV-a – Proiecte de activitati.

Participanţii vor completa formularul de înscriere:

https://docs.google.com/forms/u/0/d/e/1FAIpQLScmico6TM8VM4zbzbOEjY0DrZVfg7F2QLHJyml6roZ5JTi11w/formResponse?pli=1

Linkul de conectare îl veți primi pe adresa de email cu care vă înscrieți.

           Această activitate se desfășoară ca urmare a participării la activitățile Proiectului Erasmus + desfășurat în Anul II de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433

ÎN ATENŢIA FORMATORILOR DIN CADRUL ASOCIAŢIEI ELOAH CRAIOVA

ANUNȚ de recrutare şi selecţie a grupului ţintă-traineri - FLUX 2


CAP.I. DISPOZIŢII GENERALE

I.1. Prezentul anunț a fost elaborat în vederea  recrutării şi selecţiei grupului ţintă din cel de-al doilea flux a 7 traineri, pentru mobilităţile desfăşurate în cadrul proiectului ERASMUS+: ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433, anul II de Acreditare Erasmus pentru mobilități Erasmus+ în domeniul „Educația adulților”, ID:2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996, finanţat de Uniunea Europeană.

I.2. Asociaţia ELOAH Craiova, derulează în perioada  01.06.2023 – 31.08.2024, prin Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+ în domeniul „Educaţia adulţilor”, finanţate de Uniunea Europeană, un proiect pentru dezvoltarea competenţelor verzi a 13 formatori ai asociaţiei, prin cursuri Erasmus+, cu tematică ecologică pentru a deveni o asociaţie “VERDE".

Proiectul se adresează membrilor Asociaţiei ELOAH Craiova, reprezentând o cale de realizare a Planului de Dezvoltare Europeană pentru perioada 2022 – 2027 al asociaţiei.

Scopul proiectului este:

  1. conștientizarea problemelor de mediu și  promovarea unui comportament ecologic ;
  2. Pregatirea eco ne poate ajuta sa incorporam sustenabilitatea la toate nivelele organizatiei;
  3. Formarea și dobandirea de competente “Verzi”
  4. Implementarea principiilor 3R.

I.3.  Prin acest proiect se va realiza pregătirea profesională a 13 traineri în 2 fluxuri, acest anunț fiind realizat pentru selecția celui de-al doilea  grup de traineri:

  • Flux 2 – 7 traineri  vor participa la cursul  „GO GREEN: CLIMATE CHANGE AND SUSTAINABLE ENVIRONMENT”  în Istanbul, Turcia, în perioada 02.07.2024 – 11.07.2024;

CAP.II. GRUPUL ŢINTĂ – TRAINERI

II.1. Modalităţi de selecţie.

Concursul de selecţie va fi organizat în conformitate cu prevederile Contractului de finanțare [2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433] şi a următoarelor acte normative:

  1. Regulamentul nr.2021/817 al Parlamentului European şi Consiliului Uniunii Europene, privind derularea programului Erasmus+, în perioada 2021-2027;
  2. Regulamentul 2018/1046 –normele financiare aplicabile bugetului general al UE;
  3. Ghidul programului Erasmus+ 2024;
  4. Apelul Naţional la propuneri de proiecte 2024.

Criteriile de baza ale selecţiei participanţilor vor fi: formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova, studii superioare, cunoştinţe de bază IT, limba engleză nivel A2, să aibă capacitatea şi dăruirea să distribuie noţiunile însuşite, să accepte diversitatea interculturală şi să nu mai fi participat la o altă mobilitate Erasmus+ pe aceiaşi tematică, pentru a se evita o dublă finanţare.

CAP.III. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCESULUI DE SELECŢIE A GRUPULUI ŢINTĂ

 III.1. Selecţia este realizată de o Comisie de evaluare și selecție, stabilită prin decizie internă, comisie  alcătuită din 3 persoane independente, voluntare, care nu vor participa la mobilităţi şi care nu vor avea nici un fel de rude printre candidaţi, pentru a se evita orice fel de conflict de interese.

III.2. Principalele atribuţii ale comisie de evaluare şi selecţie sunt:

  • evaluarea participanţilor;
  • întocmirea procesului verbal de evaluare şi selecţie;
  • centralizarea rezultatelor evaluării;
  • afişarea rezultatelor selecţiei;
  • publicarea listei rezultatelor finale;
  • întocmirea raportului activităţii de selecţie.

Persoanele implicate în evaluarea solicitărilor de selecţie vor respecta următoarele reguli:

  • îşi vor exercita atribuţiile cu onestitate, corectitudine, bună-credinţă şi responsabilitate;
  • vor evalua în baza criteriilor stabilite;
  • vor formula aprecieri cu imparţialitate;
  • vor fi obiective în evaluare;
  • vor păstra confidenţialitatea pe toată durata evaluării;
  • vor asigura transparenţa deciziilor privind selecţia;
  • vor respecta procedurile şi termenele stabilite.

III.3. Criterii de selecţie:

  • Depunerea dosarului în termenul limită stabilit;
  • Respectarea integrală a structurii dosarului;
  •  Cunoaşterea limbii engleze măcar la nivel A2;
  •  Să dovedească o bună cunoaştere a proiectului.

Selecţia se realizează în condiţiile respectării de către Comisia de Selecţie constituită prin decizie internă a următoarelor principii:

  • Principiul egalitatii de şanse si nediscriminarii sub orice fel de forma: varsta, gen, etnie, convingeri religioase si politice,orientari sexuale;
  • Principiul confidenţialitatii;
  • Principiul respectării legalităţii si al datelor cu caracter personal;
  • Principiul obiectivitatii si tratamentului egal;
  • Principiul transparentei;
  • Principiul utilizării eficiente a fondurilor.

   III.3.1.Criteriile administrative sunt:

         Portofoliul depus de către fiecare candidat va cuprinde următoarele documente:

  • Cerere de înscriere – Anexa 1;
  • Copie carte identitate;
  • Copie certificat naştere;
  • Copie certificat căsătorie (unde este cazul);
  • Copie diplome: studii medii, licenţă, masterat, doctorat;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivaţie;
  • Angajament de disponibilitate faţă de activităţile proiectului – Anexa 2;
  • Declaraţie evitare finanţare multiplă – Anexa 3;
  • Acord rezervă în grupul ţintă – Anexa 4;
  • Declaraţie rambursare cost transport – Anexa 5;
  • Acord privind utilizarea datelor personale – Anexa 6;
  • Acord privind utilizarea datelor personale Anexa 7;
  • Fisa de evaluare – Anexa 8;

    III.3.2. Criterii de eligibilitate

  • Formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova;
  • Apartenenţa la grupul ţintă şi priorităţile acestuia, fără excludere pe criterii de vârstă, gen, mediu de rezidenţă;
  • Respectarea principiului evitării dublei finanţări (participarea la programe de formare similare/identice prin alte tipuri de proiecte în ultimele 12 luni);
  • Motivarea nevoii de participare la programul de formare (exprimată în scrisoarea de motivaţie).

     III.3.3. Criterii de relevanţă

  • Să aibă competenţe şi abilităţi de lucru cu calculatorul dovedite cu certificate;
  • Să fie absolvenţi de studii superioare;
  • Cunoaşterea limbii engleze sa fie nivel A2;
  • Nu a mai beneficiat de altă finanţare Erasmus+ pe tematica celor două cursuri, în ultimul an, în funcţie de cursul la care va participa;
  • Abilitatea de a comunica uşor rezultatele proiectului şi celorlalţi – dispoziţie de a disemina rezultatelor proiectului
  • Atitudine deschisă faţă de interculturalitate;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Competenţe de negociere şi rezolvare amiabilă a conflictelor.

III.4. Metodologie concurs de selecţie

Calendar concurs:

20.12.2023 – Anunţ concurs selecţie

21.12.2023 – 21.01.2024 – Primirea dosarelor

22.01.2024 – Evaluarea dosarelor şi afişarea rezultatelor preliminare

23.01.2024 – Susţinere probă limba engleză

23.01.2024 – Susţinere interviu

24.01.2024 – Afişarea rezultatelor şi depunerea contestaţilor

25.01.2024 – Susținerea contestațiilor și afişarea rezultatelor finale

  • Înscrierea se va face în urma completării unei cereri de înscriere pusă la dispoziţie de Comisia de evaluare și selecţie;
  • Dosarele vor fi primite de coordonatorul de proiect şi membrii Comisiei de evaluare și selecţie.
  • Documentele vor fi realizate într-un singur exemplar şi introduse în ordinea prezentată mai sus, într-un dosar cu şină, şi depuse la sediul asociaţiei.
  • Orice informaţie eronată va duce la eliminarea automată a candidatului.
  • Se va încerca ca grupul formatorilor participanţi la mobilitate să fie cât mai divers din punct de vedere al specialităţilor şi al vârstelor, asigurându-se astfel o cât mai mare diversitate atât a disciplinelor la care se vor aplica noţiunile asimilate, cât şi pentru a se diversifica şi gama de formabili către care se vor putea adresa, obţinându-se astfel un beneficiu maxim al actului de predare-învăţare.
  • Formatorii implicaţi vor avea atât cunoştinţe de utilizare a calculatorului , cât şi competenţe lingvistice, cel puţin de nivel mediu.
  • Candidaţii vor fi admişi în ordinea descrescătoare a mediilor, primii 7, inclusiv rezerve, ca o măsură de siguranţă pentru cazul în care un participant, din motive obiective, nu poate nu poate lua parte la mobilitate.

III.5. Probele şi locul desfăşurării concursului de selecţie:

Concursul va consta în:

  1. analiza dosarului de candidatură – portofoliul depus la sediul asociaţiei cu începere de la ora 10,00 zilnic (conform calendarului de selecţie), conform criteriilor din ANEXA 8 – FIŞA DE EVALUARE, iar evaluarea dosarului se va face cu ADMIS/RESPINS. Candidaţii admişi vor mai susţine:
  2. probă scrisă – test de limba engleză.
  3. proba orală – interviu.

Nota finală se obţine prin calcularea mediei aritmetice dintre punctajele obţinute la proba scrisă şi proba orală.

Interviul şi testul de limba engleză se vor desfăşura în sala de conferinţă a Fundaţiei C.R.O.N.O., cu începere de la ora 1000, conform calendarului de selecţie

III.6. Cerinţe pentru participanţi ( în timpul şi după finalizarea proiectului):

  1. respectarea programului de pregătire pedagogică, de specialitate, culturală și lingvistică, care se va desfăşura anterior perioadei de mobilitate;
  2. respectarea programului de lucru, în cadrul mobilităţii, precum şi a solicitărilor echipei de gestiune a proiectului;
  3. elaborarea raportului la revenirea din mobilitate, conform formularului elaborat de A.N.P.C.D.E.F.P.;
  4. implicarea activă în activităţile de diseminare şi valorizare prevăzute în proiect în conformitate cu planului de diseminare şi valorizare a experienţei dobândite în cadrul proiectului, ca obligație contractuală.

CAP. IV. DISPOZIŢII  FINALE

IV.1. În termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea evaluării, comisia de evaluare și selecţie va întocmi un raport privind selecţia participanţilor la cursul de formare. Raportul trebuie să cuprindă:

  • data şi locul sesiunii de evaluare;
  • componenţa comisiei;
  • scurtă descriere a desfăşurării evaluării;
  • lista cu rezultatele finale ale evaluării.

IV.2. Formularele de înscriere (în format electronic şi letric) şi dosarele cursanţilor, însoţite de toate documentele de evaluare elaborate de comisia de selecţie semnate de toţi membrii, raportul comisiei însoţit de listele finale fac parte din documentaţia proiectului şi vor fi gestionate conform deciziei echipei de management de proiect şi arhivate conform prevederilor legale.

Persoană de contact – prof.dr.ing. Anca Borgovan-Cuţă, manager de proiect.

Data afisarii: 20.12.2023

                                                                                          Echipa de proiect:

  1. Anca Borgovan-Cuță – Manager de proiect cu atribuții de responsabil cu pregătirea pedagogică și managementul riscului;
  2. Dan Borgovan – Responsabil cu pregătirea de specialitate;
  3. Stancu-Melcea Elena-Cătălina – Responsabil cu pregătirea culturală;
  4. Zlotea Adina-Theodora – Responsabil cu pregătirea lingvistică si comunicarea;
  5. Vintilescu Monica – Responsabil cu evaluarea și monitorizarea;
  6. Negrilă Angelica – Responsabil cu diseminarea;

          Anul II de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, proiect ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433.

ÎN ATENŢIA FORMATORILOR DIN CADRUL ASOCIAŢIEI ELOAH CRAIOVA

ANUNȚ de recrutare şi selecţie a grupului ţintă-traineri - FLUX 1


CAP.I. DISPOZIŢII GENERALE

I.1. Prezentul anunț a fost elaborat în vederea  recrutării şi selecţiei grupului ţintă din  primul flux a 6 traineri, pentru mobilităţile desfăşurate în cadrul proiectului ERASMUS+: ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433, anul II de Acreditare Erasmus pentru mobilități Erasmus+ în domeniul „Educația adulților”, ID:2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996, finanţat de Uniunea Europeană.

I.2. Asociaţia ELOAH Craiova, derulează în perioada  01.06.2023 – 31.08.2024, prin Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+ în domeniul „Educaţia adulţilor”, finanţate de Uniunea Europeană, un proiect pentru dezvoltarea competenţelor verzi a 13 formatori ai asociaţiei, prin cursuri Erasmus+, cu tematică ecologică pentru a deveni o asociaţie “VERDE".

Proiectul se adresează membrilor Asociaţiei ELOAH Craiova, reprezentând o cale de realizare a Planului de Dezvoltare Europeană pentru perioada 2022 – 2027 al asociaţiei.

Scopul proiectului este:

  1. conștientizarea problemelor de mediu și  promovarea unui comportament ecologic ;
  2. Pregatirea eco ne poate ajuta sa incorporam sustenabilitatea la toate nivelele organizatiei;
  3. Formarea și dobandirea de competente “Verzi”
  4. Implementarea principiilor 3R.

I.3.  Prin acest proiect se va realiza pregătirea profesională a 13 traineri în 2 fluxuri, acest anunț fiind realizat pentru selecția primului grup de traineri:

  • Flux 1 – 6 traineri  vor participa la cursul „GREEN SKILLS FOR A BETTER ENVIRONMENT” în Istanbul, Turcia, în perioada 26.04.2024 – 05.05.2024;

CAP.II. GRUPUL ŢINTĂ – TRAINERI

II.1. Modalităţi de selecţie.

Concursul de selecţie va fi organizat în conformitate cu prevederile Contractului de finanțare [2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433] şi a următoarelor acte normative:

  1. Regulamentul nr.2021/817 al Parlamentului European şi Consiliului Uniunii Europene, privind derularea programului Erasmus+, în perioada 2021-2027;
  2. Regulamentul 2018/1046 –normele financiare aplicabile bugetului general al UE;
  3. Ghidul programului Erasmus+ 2024;
  4. Apelul Naţional la propuneri de proiecte 2024.

Criteriile de baza ale selecţiei participanţilor vor fi: formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova, studii superioare, cunoştinţe de bază IT, limba engleză nivel A2, să aibă capacitatea şi dăruirea să distribuie noţiunile însuşite, să accepte diversitatea interculturală şi să nu mai fi participat la o altă mobilitate Erasmus+ pe aceiaşi tematică, pentru a se evita o dublă finanţare.

CAP.III. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCESULUI DE SELECŢIE A GRUPULUI ŢINTĂ

 III.1. Selecţia este realizată de o Comisie de evaluare și selecție, stabilită prin decizie internă, comisie  alcătuită din 3 persoane independente, voluntare, care nu vor participa la mobilităţi şi care nu vor avea nici un fel de rude printre candidaţi, pentru a se evita orice fel de conflict de interese.

III.2. Principalele atribuţii ale comisie de evaluare şi selecţie sunt:

  • evaluarea participanţilor;
  • întocmirea procesului verbal de evaluare şi selecţie;
  • centralizarea rezultatelor evaluării;
  • afişarea rezultatelor selecţiei;
  • publicarea listei rezultatelor finale;
  • întocmirea raportului activităţii de selecţie.

Persoanele implicate în evaluarea solicitărilor de selecţie vor respecta următoarele reguli:

  • îşi vor exercita atribuţiile cu onestitate, corectitudine, bună-credinţă şi responsabilitate;
  • vor evalua în baza criteriilor stabilite;
  • vor formula aprecieri cu imparţialitate;
  • vor fi obiective în evaluare;
  • vor păstra confidenţialitatea pe toată durata evaluării;
  • vor asigura transparenţa deciziilor privind selecţia;
  • vor respecta procedurile şi termenele stabilite.

III.3. Criterii de selecţie:

  • Depunerea dosarului în termenul limită stabilit;
  • Respectarea integrală a structurii dosarului;
  •  Cunoaşterea limbii engleze măcar la nivel A2;
  •  Să dovedească o bună cunoaştere a proiectului.

Selecţia se realizează în condiţiile respectării de către Comisia de Selecţie constituită prin decizie internă a următoarelor principii:

  • Principiul egalitatii de şanse si nediscriminarii sub orice fel de forma: varsta, gen, etnie, convingeri religioase si politice,orientari sexuale;
  • Principiul confidenţialitatii;
  • Principiul respectării legalităţii si al datelor cu caracter personal;
  • Principiul obiectivitatii si tratamentului egal;
  • Principiul transparentei;
  • Principiul utilizării eficiente a fondurilor.

   III.3.1.Criteriile administrative sunt:

         Portofoliul depus de către fiecare candidat va cuprinde următoarele documente:

  • Cerere de înscriere – Anexa 1;
  • Copie carte identitate;
  • Copie certificat naştere;
  • Copie certificat căsătorie (unde este cazul);
  • Copie diplome: studii medii, licenţă, masterat, doctorat;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivaţie;
  • Angajament de disponibilitate faţă de activităţile proiectului – Anexa 2;
  • Declaraţie evitare finanţare multiplă – Anexa 3;
  • Acord rezervă în grupul ţintă – Anexa 4;
  • Declaraţie rambursare cost transport – Anexa 5;
  • Acord privind utilizarea datelor personale – Anexa 6;
  • Acord privind utilizarea datelor personale Anexa 7;
  • Fisa de evaluare – Anexa 8;

    III.3.2. Criterii de eligibilitate

  • Formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova;
  • Apartenenţa la grupul ţintă şi priorităţile acestuia, fără excludere pe criterii de vârstă, gen, mediu de rezidenţă;
  • Respectarea principiului evitării dublei finanţări (participarea la programe de formare similare/identice prin alte tipuri de proiecte în ultimele 12 luni);
  • Motivarea nevoii de participare la programul de formare (exprimată în scrisoarea de motivaţie).

     III.3.3. Criterii de relevanţă

  • Să aibă competenţe şi abilităţi de lucru cu calculatorul dovedite cu certificate;
  • Să fie absolvenţi de studii superioare;
  • Cunoaşterea limbii engleze sa fie nivel A2;
  • Nu a mai beneficiat de altă finanţare Erasmus+ pe tematica celor două cursuri, în ultimul an, în funcţie de cursul la care va participa;
  • Abilitatea de a comunica uşor rezultatele proiectului şi celorlalţi – dispoziţie de a disemina rezultatelor proiectului
  • Atitudine deschisă faţă de interculturalitate;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Competenţe de negociere şi rezolvare amiabilă a conflictelor.

III.4. Metodologie concurs de selecţie

Calendar concurs:

08.11.2023 – Anunţ concurs selecţie

09.11.2023 – 09.12.2023 – Primirea dosarelor

10.12.2023 – Evaluarea dosarelor şi afişarea rezultatelor preliminare

11.12.2023 – Susţinere probă limba engleză

11.12.2023 – Susţinere interviu

12.12.2023 – Afişarea rezultatelor şi depunerea contestaţilor

13.12.2023 – Susținerea contestațiilor și afişarea rezultatelor finale

  • Înscrierea se va face în urma completării unei cereri de înscriere pusă la dispoziţie de Comisia de evaluare și selecţie;
  • Dosarele vor fi primite de coordonatorul de proiect şi membrii Comisiei de evaluare și selecţie.
  • Documentele vor fi realizate într-un singur exemplar şi introduse în ordinea prezentată mai sus, într-un dosar cu şină, şi depuse la sediul asociaţiei.
  • Orice informaţie eronată va duce la eliminarea automată a candidatului.
  • Se va încerca ca grupul formatorilor participanţi la mobilitate să fie cât mai divers din punct de vedere al specialităţilor şi al vârstelor, asigurându-se astfel o cât mai mare diversitate atât a disciplinelor la care se vor aplica noţiunile asimilate, cât şi pentru a se diversifica şi gama de formabili către care se vor putea adresa, obţinându-se astfel un beneficiu maxim al actului de predare-învăţare.
  • Formatorii implicaţi vor avea atât cunoştinţe de utilizare a calculatorului , cât şi competenţe lingvistice, cel puţin de nivel mediu.
  • Candidaţii vor fi admişi în ordinea descrescătoare a mediilor, primii 7, inclusiv rezerve, ca o măsură de siguranţă pentru cazul în care un participant, din motive obiective, nu poate nu poate lua parte la mobilitate.

III.5. Probele şi locul desfăşurării concursului de selecţie:

Concursul va consta în:

  1. analiza dosarului de candidatură – portofoliul depus la sediul asociaţiei cu începere de la ora 10,00 zilnic (conform calendarului de selecţie), conform criteriilor din ANEXA 8 – FIŞA DE EVALUARE, iar evaluarea dosarului se va face cu ADMIS/RESPINS. Candidaţii admişi vor mai susţine:
  2. probă scrisă – test de limba engleză.
  3. proba orală – interviu.

Nota finală se obţine prin calcularea mediei aritmetice dintre punctajele obţinute la proba scrisă şi proba orală.

Interviul şi testul de limba engleză se vor desfăşura în sala de conferinţă a Fundaţiei C.R.O.N.O., cu începere de la ora 1000, conform calendarului de selecţie

III.6. Cerinţe pentru participanţi ( în timpul şi după finalizarea proiectului):

  1. respectarea programului de pregătire pedagogică, de specialitate, culturală și lingvistică, care se va desfăşura anterior perioadei de mobilitate;
  2. respectarea programului de lucru, în cadrul mobilităţii, precum şi a solicitărilor echipei de gestiune a proiectului;
  3. elaborarea raportului la revenirea din mobilitate, conform formularului elaborat de A.N.P.C.D.E.F.P.;
  4. implicarea activă în activităţile de diseminare şi valorizare prevăzute în proiect în conformitate cu planului de diseminare şi valorizare a experienţei dobândite în cadrul proiectului, ca obligație contractuală.

CAP. IV. DISPOZIŢII  FINALE

IV.1. În termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea evaluării, comisia de evaluare și selecţie va întocmi un raport privind selecţia participanţilor la cursul de formare. Raportul trebuie să cuprindă:

  • data şi locul sesiunii de evaluare;
  • componenţa comisiei;
  • scurtă descriere a desfăşurării evaluării;
  • lista cu rezultatele finale ale evaluării.

IV.2. Formularele de înscriere (în format electronic şi letric) şi dosarele cursanţilor, însoţite de toate documentele de evaluare elaborate de comisia de selecţie semnate de toţi membrii, raportul comisiei însoţit de listele finale fac parte din documentaţia proiectului şi vor fi gestionate conform deciziei echipei de management de proiect şi arhivate conform prevederilor legale.

Persoană de contact – prof.dr.ing. Anca Borgovan-Cuţă, manager de proiect.

Data afisarii: 08.11.2023

                                                                                          Echipa de proiect:

  1. Anca Borgovan-Cuță – Manager de proiect cu atribuții de responsabil cu pregătirea pedagogică și managementul riscului;
  2. Dan Borgovan – Responsabil cu pregătirea de specialitate;
  3. Stancu-Melcea Elena-Cătălina – Responsabil cu pregătirea culturală;
  4. Zlotea Adina-Theodora – Responsabil cu pregătirea lingvistică si comunicarea;
  5. Vintilescu Monica – Responsabil cu evaluarea și monitorizarea;
  6. Negrilă Angelica – Responsabil cu diseminarea;

          Anul II de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, proiect ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433.

INVITATIE

Descriere



Asociația Eloah Craiova împreună cu Școala Gimnazială Castranova, Dolj vă invită să participați la dezbaterea online cu tema ”Cum putem avea un mediu sănătos?”, care se va desfășura pe platforma MEET , marți, 31 oct. 2023, între orele 12:00 – 13: 30 pm, accesând link-ul de conectare https://meet.google.com/cig-arpr-gse .

           Această activitate se desfășoară ca urmare a participării la activitățile Proiectului Erasmus + desfășurat în Anul I de Acreditare a Asociației Eloah Craiova, ID: 2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826.

Proiect de parteneriat “PRIETENII NATURII“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat  “PRIETENII NATURII“, împreună cu Departamentul de Geografie al Facultății de Științe din cadrul Universității din Craiova, Dolj și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.10.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “APA, VIAȚĂ ȘI ENERGIE“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “APA, VIAȚĂ ȘI ENERGIE“, împreună cu Compania de apă Oltenia, Craiova, Dolj și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.10.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “DUMNEZEU IARTĂ, NATURA NICIODATĂ“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat  “DUMNEZEU IARTĂ, NATURA NICIODATĂ“, împreună cu Parohia “Sf.M.Mc. Gheorgfhe" Urzicuța, Dolj și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.10.2023 – 30.06.2025.

Proiect de parteneriat “CARAVANA RECICLĂRII“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “CARAVANA RECICLĂRII“, împreună cu Primăria Castranova, Dolj, și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.09.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “EDUCAȚIA ECOLOGICĂ ÎN COMUNA NATALĂ“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “EDUCAȚIA ECOLOGICĂ ÎN COMUNA NATALĂ“, împreună cu R.A.A.D.P.F.L. Craiova, Dolj, și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.09.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “RECICLAREA, CALEA CĂTRE UN VIITOR VERDE“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “RECICLAREA, CALEA CĂTRE UN VIITOR VERDE“, împreună cu Iridex Group Salubrizare S.R.L. Craiova, Dolj, și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.10.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “VIITOR VERDE“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “VIITOR VERDE“, împreună cu Primăria Comunei Leu – Dolj, Primăria Comunei Pleșoi – Dolj, și alții, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.10.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “ÎNVĂȚĂM DE LA NATURĂ“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “ÎNVĂȚĂM DE LA NATURĂ“, împreună cu alte instituții din jud. Dolj, ce va avea ca perioadă de implementare: 01.10.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “VERDE = VIATA = VIITOR“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat VERDE = VIAȚA = VIITOR“, împreuna cu Universitatea din Craiova, Grădina botanică “Alexandru Buia" și alții, ce va avea ca perioada de implementare: 01.09.2023 – 30.06.2024.

Proiect de parteneriat “ÎMPREUNǍ PENTRU UN VIITOR VERDE“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “ÎMPREUNĂ PENTRU UN VIITOR VERDE“, împreună cu Primăria Amărăștii de Jos, Dolj și alții, ce va avea ca perioada de implementare: 01.09.2023 – 31.08.2024.

Proiect de parteneriat “ÎMPREUNǍ PENTRU UN MEDIU SĂNĂTOS“

Descriere



      ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului de parteneriat “ÎMPREUNǍ PENTRU UN MEDIU SĂNĂTOS“, cu alte instituții din țară, ce va avea ca perioada de implementare: 01.09.2023 – 31.08.2024.

Începerea activităților proiectului ERASMUS+ ANUL II DE ACREDITARE

Descriere



         ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea activităților proiectului ERASMUS+ ANUL II DE ACREDITARE, ID: 2023-1-RO01-KA121-ADU-000113433, implementat în perioada 01/06/2023 și 31/08/2024.

Încheierea activităților proiectului ERASMUS+ ANUL I DE ACREDITARE

Descriere



         ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță încheierea activităților proiectului ERASMUS+ ANUL I DE ACREDITARE, ID: 2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826, implementat în perioada 01/06/2022 și 31/08/2023.

ÎN ATENŢIA FORMATORILOR DIN CADRUL ASOCIAŢIEI ELOAH CRAIOVA

ANUNȚ de recrutare şi selecţie a grupului ţintă-traineri - FLUX 2

                                                          CAP.I. DISPOZIŢII GENERALE

I.1. Prezentul anunț a fost elaborat în vederea  recrutării şi selecţiei grupului ţintă din  primul flux a 7 traineri, pentru mobilităţile desfăşurate în cadrul proiectului ERASMUS+: ID:2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826, anul I de „Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+”, ID: 2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996, finanţat de Uniunea Europeană

I.2. Asociaţia ELOAH Craiova, derulează în perioada  01.06.2022 – 31.08.2023, prin „Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+”, în domeniul „Educaţia adulţilor”, finanţate de Uniunea Europeană, un proiect pentru dezvoltarea competenţelor verzi a 14 formatori ai asociaţiei, prin cursuri Erasmus+, cu tematică ecologică pentru a deveni o asociaţie “VERDE".

Proiectul se adresează membrilor Asociaţiei ELOAH Craiova, reprezentând o cale de realizare a Planului de Dezvoltare Europeană pentru perioada 2022 – 2027 al asociaţiei.

Scopul proiectului este:

  1. conştientizarea problemelor de mediu;
  2. promovarea unui comportament ecologic;
  3. implementarea principiilor 3R;

I.3.  Prin acest proiect se va realiza pregătirea profesională a 14 traineri în 2 fluxuri, acest anunț fiind realizat pentru selecția celui de al doilea grup de traineri:

Flux 2 – 7 traineri  vor participa la cursul “Green Course: Implementation Of 3R Principles (Reduce, Reuse, Recycle) For An Environmental Sustainability”, in Istanbul, Turcia, 20.08.2023 – 29.08.2023;

CAP.II. GRUPUL ŢINTĂ – TRAINERI

II.1. Modalităţi de selecţie.

Concursul de selecţie va fi organizat în conformitate cu prevederile Contractului de finanțare [2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826] Partea I – Condiţii speciale, Partea II – Condiţii generale, anexele aferente contractului şi a următoarelor acte normative:

  1. Regulamentul nr.2021/817 al Parlamentului European şi Consiliului Uniunii Europene, privind derularea programului Erasmus+, în perioada 2021-2027;
  2. Regulamentul 2018/1046 – normele financiare aplicabile bugetului general al UE;
  3. Ghidul programului Erasmus+ 2022;
  4. Apelul Naţional la propuneri de proiecte 2022.

Criteriile de baza ale selecţiei participanţilor vor fi: studiile superioare, cunoştinţe de bază IT, limba engleză nivel A2, să fie formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova, să aibă capacitatea şi dăruirea să distribuie noţiunile însuşite, să accepte diversitatea interculturală şi să nu mai fi participat la o altă mobilitate Erasmus+ pe aceiaşi tematică, pentru a se evita o dublă finanţare.

CAP.III. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCESULUI DE SELECŢIE A GRUPULUI ŢINTĂ

   III.1. Selecţia este realizată de o Comisie de evaluare și selecție, stabilită prin decizie internă, comisie  alcătuită din 3 persoane independente, voluntare, care nu vor participa la mobilităţi şi care nu vor avea nici un fel de rude printre candidaţi, pentru a se evita orice fel de conflict de interese.

III.2. Principalele atribuţii ale comisie de evaluare şi selecţie sunt:

  • evaluarea participanţilor;
  • întocmirea procesului verbal de evaluare şi selecţie;
  • centralizarea rezultatelor evaluării;
  • afişarea rezultatelor selecţiei;
  • publicarea listei rezultatelor finale;
  • întocmirea raportului activităţii de selecţie.

Persoanele implicate în evaluarea solicitărilor de selecţie vor respecta următoarele reguli:

  • îşi vor exercita atribuţiile cu onestitate, corectitudine, bună-credinţă şi responsabilitate;
  • vor evalua în baza criteriilor stabilite;
  • vor formula aprecieri cu imparţialitate;
  • vor fi obiective în evaluare;
  • vor păstra confidenţialitatea pe toată durata evaluării;
  • vor asigura transparenţa deciziilor privind selecţia;
  • vor respecta procedurile şi termenele stabilite.

III.3. Criterii de selecţie:

  • Depunerea dosarului în termenul limită stabilit;
  • Respectarea integrală a structurii dosarului;
  •  Cunoaşterea limbii engleze măcar la nivel A2;
  •  Să dovedească o bună cunoaştere a proiectului.

Selecţia se realizează în condiţiile respectării de către Comisia de Selecţie constituită prin decizie internă a următoarelor principii:

  • Principiul egalitatii de şanse si nediscriminarii sub orice fel de forma: varsta, gen, etnie, convingeri religioase si politice,orientari sexuale;
  • Principiul confidenţialitatii;
  • Principiul respectării legalităţii si al datelor cu caracter personal;
  • Principiul obiectivitatii si tratamentului egal;
  • Principiul transparentei;
  • Principiul utilizării eficiente a fondurilor.

     III.3.1.Criteriile administrative sunt:

         Portofoliul depus de către fiecare candidat va cuprinde următoarele documente:

  • Cerere de înscriere – Anexa 1;
  • Copie carte identitate;
  • Copie certificat naştere;
  • Copie certificat căsătorie (unde este cazul);
  • Copie diplome: studii medii, licenţă, masterat, doctorat;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivaţie;
  • Angajament de disponibilitate faţă de activităţile proiectului – Anexa 2;
  • Declaraţie evitare finanţare multiplă – Anexa 3;
  • Acord rezervă în grupul ţintă – Anexa 4;
  • Declaraţie rambursare cost transport – Anexa 5;
  • Acord privind utilizarea datelor personale – Anexa 6;
  • Acord privind utilizarea datelor personale Anexa 7;
  • Fisa de evaluare – Anexa 8;

    III.3.2. Criterii de eligibilitate

  • Formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova;
  • Apartenenţa la grupul ţintă şi priorităţile acestuia, fără excludere pe criterii de vârstă, gen, mediu de rezidenţă;
  • Respectarea principiului evitării dublei finanţări (participarea la programe de formare similare/identice prin alte tipuri de proiecte în ultimele 12 luni);
  • Motivarea nevoii de participare la programul de formare (exprimată în scrisoarea de motivaţie).

     III.3.3. Criterii de relevanţă

  • Să aibă competenţe şi abilităţi de lucru cu calculatorul dovedite cu certificate;
  • Să fie absolvenţi de studii superioare;
  • Cunoaşterea limbii engleze sa fie nivel A2;
  • Nu a mai beneficiat de altă finanţare Erasmus+ pe tematica celor două cursuri, în ultimul an, în funcţie de cursul la care va participa;
  • Abilitatea de a comunica uşor rezultatele proiectului şi celorlalţi – dispoziţie de a disemina rezultatelor proiectului;
  • Atitudine deschisă faţă de interculturalitate;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Competenţe de negociere şi rezolvare amiabilă a conflictelor.

III.4. Metodologie concurs de selecţie

  • Înscrierea se va face în urma completării unei cereri de înscriere pusă la dispoziţie de Comisia de evaluare și selecţie;
  • Dosarele vor fi primite de coordonatorul de proiect şi membrii Comisiei de evaluare și selecţie.
  • Documentele vor fi realizate într-un singur exemplar şi introduse în ordinea prezentată mai sus, într-un dosar cu şină, şi depuse la sediul asociaţiei.
  • Orice informaţie eronată va duce la eliminarea automată a candidatului.
  • Se va încerca ca grupul formatorilor participanţi la mobilitate să fie cât mai divers din punct de vedere al specialităţilor şi al vârstelor, asigurându-se astfel o cât mai mare diversitate atât a disciplinelor la care se vor aplica noţiunile asimilate, cât şi pentru a se diversifica şi gama de formabili câtre care se vor putea adresa, obţinându-se astfel un beneficiu maxim al actului de predare-învăţare.
  • Formatorii implicaţi vor avea atât cunoştinţe de utilizare a calculatorului , cât şi competenţe lingvistice, cel puţin de nivel mediu.
  • Candidaţii vor fi admişi în ordinea descrescătoare a mediilor, primii 7, inclusiv rezerve, ca o măsură de siguranţă pentru cazul în care un participant, din motive obiective, nu poate nu poate lua parte la mobilitate.
  • 17.02.2023 Anunţ concurs selecţie;
  • 20.02.2023 – 20.03.2023 – Primirea dosarelor;
  • 21.03.2023 – Evaluarea dosarelor şi afişarea rezultatelor preliminare;
  • 22.03.2023 – Susţinere probă limba engleză;
  • 23.03.2023 – Susţinere interviu;
  • 24.03.2023 – Afişarea rezultatelor şi depunerea contestaţilor;
  • 27.03.2023 – Susținerea contestațiilor și afişarea rezultatelor finale;

III.5. Probele şi locul desfăşurării concursului de selecţie:

Concursul va consta în:

  1. analiza dosarului de candidatură – portofoliul depus la sediul asociaţiei cu începere de la ora 10,00 zilnic (conform calendarului de selecţie), conform criteriilor din ANEXA 8 – FIŞA DE EVALUARE, iar evaluarea dosarului se va face cu ADMIS/RESPINS. Candidaţii admişi vor mai susţine:
  2. probă scrisă – test de limba engleză.
  3. proba orală – interviu.

Nota finală se obţine prin calcularea mediei aritmetice dintre punctajele obţinute la proba scrisă şi proba orală. Interviul şi testul de limba engleză se vor desfăşura la sediul asociaţiei, cu începere de la ora 1000, conform calendarului de selecţie.

III.6. Cerinţe pentru participanţi ( în timpul şi după finalizarea proiectului):

  1. respectarea programului de pregătire de specialitate, lingvistică, pedagogică şi culturală, care se va desfăşura anterior perioadei de mobilitate;
  2. respectarea programului de lucru, în cadrul mobilităţii, precum şi a solicitărilor echipei de gestiune a proiectului;
  3. elaborarea raportului la revenirea din mobilitate, conform formularului elaborat de A.N.P.C.D.E.F.P.;
  4. implicarea activă în activităţile de diseminare şi valorizare prevăzute în proiect în conformitate cu planului de diseminare şi valorizare a experienţei dobândite în cadrul proiectului, ca obligație contractuală.

CAP. IV. DISPOZIŢII  FINALE

IV.1. În termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea evaluării, comisia de evaluare și selecţie va întocmi un raport privind selecţia participanţilor la cursul de formare. Raportul trebuie să cuprindă:

  • data şi locul sesiunii de evaluare;
  • componenţa comisiei;
  • scurtă descriere a desfăşurării evaluării;
  • lista cu rezultatele finale ale evaluării.

IV.2. Formularele de înscriere (în format electronic şi letric) şi dosarele cursanţilor, însoţite de toate documentele de evaluare elaborate de comisia de selecţie semnate de toţi membrii, raportul comisiei însoţit de listele finale fac parte din documentaţia proiectului şi vor fi gestionate conform deciziei echipei de management de proiect şi arhivate conform prevederilor legale.

Persoană de contact – prof.dr.ing. Anca Borgovan-Cuţă, manager de proiect.

Data afişării la sediul asociaţiei: 17.02.2023

           Elaborat:

  1. Anca Borgovan-Cuta – Manager de proiect cu atributii de responsabil cu pregatire pedagogică şi managementul riscului;
  2. Zlotea Adina-Theodora – Responsabil cu pregatirea lingvistica si comunicarea;
  3. Dan Borgovan – Responsabil cu pregatirea de specialitate;
  4. Stancu-Melcea Elena-Cătălina – Responsabil cu pregatirea culturală;
  5. Vintilescu Monica – Responsabil cu evaluarea, monitorizare si diseminarea;

ÎN ATENŢIA FORMATORILOR DIN CADRUL ASOCIAŢIEI ELOAH CRAIOVA

ANUNȚ de recrutare şi selecţie a grupului ţintă-traineri - FLUX 1

                                                          CAP.I. DISPOZIŢII GENERALE

I.1. Prezentul anunț a fost elaborat în vederea  recrutării şi selecţiei grupului ţintă din  primul flux a 7 traineri, pentru mobilităţile desfăşurate în cadrul proiectului ERASMUS+: ID:2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826, anul I de „Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+”, ID: 2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996, finanţat de Uniunea Europeană

I.2. Asociaţia ELOAH Craiova, derulează în perioada  01.06.2022 – 31.08.2023, prin „Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+”, în domeniul „Educaţia adulţilor”, finanţate de Uniunea Europeană, un proiect pentru dezvoltarea competenţelor verzi a 14 formatori ai asociaţiei, prin cursuri Erasmus+, cu tematică ecologică pentru a deveni o asociaţie “VERDE".

Proiectul se adresează membrilor Asociaţiei ELOAH Craiova, reprezentând o cale de realizare a Planului de Dezvoltare Europeană pentru perioada 2022 – 2027 al asociaţiei.

Scopul proiectului este:

  1. conştientizarea problemelor de mediu;
  2. promovarea unui comportament ecologic;
  3. implementarea principiilor 3R;

I.3.  Prin acest proiect se va realiza pregătirea profesională a 14 traineri în 2 fluxuri, acest anunț fiind realizat pentru selecția primului grup de traineri:

Flux 1 – 7 traineri  vor participa la cursul “Green Course: Raising Awareness Of Environmental Issues” în Istanbul, Turcia, în perioada 03.07.2023 – 12.07.2023;

CAP.II. GRUPUL ŢINTĂ – TRAINERI

II.1. Modalităţi de selecţie.

Concursul de selecţie va fi organizat în conformitate cu prevederile Contractului de finanțare [2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826] Partea I – Condiţii speciale, Partea II – Condiţii generale, anexele aferente contractului şi a următoarelor acte normative:

  1. Regulamentul nr.2021/817 al Parlamentului European şi Consiliului Uniunii Europene, privind derularea programului Erasmus+, în perioada 2021-2027;
  2. Regulamentul 2018/1046 – normele financiare aplicabile bugetului general al UE;
  3. Ghidul programului Erasmus+ 2022;
  4. Apelul Naţional la propuneri de proiecte 2022.

Criteriile de baza ale selecţiei participanţilor vor fi: studiile superioare, cunoştinţe de bază IT, limba engleză nivel A2, să fie formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova, să aibă capacitatea şi dăruirea să distribuie noţiunile însuşite, să accepte diversitatea interculturală şi să nu mai fi participat la o altă mobilitate Erasmus+ pe aceiaşi tematică, pentru a se evita o dublă finanţare.

CAP.III. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA PROCESULUI DE SELECŢIE A GRUPULUI ŢINTĂ

   III.1. Selecţia este realizată de o Comisie de evaluare și selecție, stabilită prin decizie internă, comisie  alcătuită din 3 persoane independente, voluntare, care nu vor participa la mobilităţi şi care nu vor avea nici un fel de rude printre candidaţi, pentru a se evita orice fel de conflict de interese.

III.2. Principalele atribuţii ale comisie de evaluare şi selecţie sunt:

  • evaluarea participanţilor;
  • întocmirea procesului verbal de evaluare şi selecţie;
  • centralizarea rezultatelor evaluării;
  • afişarea rezultatelor selecţiei;
  • publicarea listei rezultatelor finale;
  • întocmirea raportului activităţii de selecţie.

Persoanele implicate în evaluarea solicitărilor de selecţie vor respecta următoarele reguli:

  • îşi vor exercita atribuţiile cu onestitate, corectitudine, bună-credinţă şi responsabilitate;
  • vor evalua în baza criteriilor stabilite;
  • vor formula aprecieri cu imparţialitate;
  • vor fi obiective în evaluare;
  • vor păstra confidenţialitatea pe toată durata evaluării;
  • vor asigura transparenţa deciziilor privind selecţia;
  • vor respecta procedurile şi termenele stabilite.

III.3. Criterii de selecţie:

  • Depunerea dosarului în termenul limită stabilit;
  • Respectarea integrală a structurii dosarului;
  •  Cunoaşterea limbii engleze măcar la nivel A2;
  •  Să dovedească o bună cunoaştere a proiectului.

Selecţia se realizează în condiţiile respectării de către Comisia de Selecţie constituită prin decizie internă a următoarelor principii:

  • Principiul egalitatii de şanse si nediscriminarii sub orice fel de forma: varsta, gen, etnie, convingeri religioase si politice,orientari sexuale;
  • Principiul confidenţialitatii;
  • Principiul respectării legalităţii si al datelor cu caracter personal;
  • Principiul obiectivitatii si tratamentului egal;
  • Principiul transparentei;
  • Principiul utilizării eficiente a fondurilor.

     III.3.1.Criteriile administrative sunt:

         Portofoliul depus de către fiecare candidat va cuprinde următoarele documente:

  • Cerere de înscriere – Anexa 1;
  • Copie carte identitate;
  • Copie certificat naştere;
  • Copie certificat căsătorie (unde este cazul);
  • Copie diplome: studii medii, licenţă, masterat, doctorat;
  • CV Europass;
  • Scrisoare de motivaţie;
  • Angajament de disponibilitate faţă de activităţile proiectului – Anexa 2;
  • Declaraţie evitare finanţare multiplă – Anexa 3;
  • Acord rezervă în grupul ţintă – Anexa 4;
  • Declaraţie rambursare cost transport – Anexa 5;
  • Acord privind utilizarea datelor personale – Anexa 6;
  • Acord privind utilizarea datelor personale Anexa 7;
  • Fisa de evaluare – Anexa 8;

    III.3.2. Criterii de eligibilitate

  • Formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova;
  • Apartenenţa la grupul ţintă şi priorităţile acestuia, fără excludere pe criterii de vârstă, gen, mediu de rezidenţă;
  • Respectarea principiului evitării dublei finanţări (participarea la programe de formare similare/identice prin alte tipuri de proiecte în ultimele 12 luni);
  • Motivarea nevoii de participare la programul de formare (exprimată în scrisoarea de motivaţie).

     III.3.3. Criterii de relevanţă

  • Să aibă competenţe şi abilităţi de lucru cu calculatorul dovedite cu certificate;
  • Să fie absolvenţi de studii superioare;
  • Cunoaşterea limbii engleze sa fie nivel A2;
  • Nu a mai beneficiat de altă finanţare Erasmus+ pe tematica celor două cursuri, în ultimul an, în funcţie de cursul la care va participa;
  • Abilitatea de a comunica uşor rezultatele proiectului şi celorlalţi – dispoziţie de a disemina rezultatelor proiectului;
  • Atitudine deschisă faţă de interculturalitate;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Competenţe de negociere şi rezolvare amiabilă a conflictelor.

III.4. Metodologie concurs de selecţie

  • Înscrierea se va face în urma completării unei cereri de înscriere pusă la dispoziţie de Comisia de evaluare și selecţie;
  • Dosarele vor fi primite de coordonatorul de proiect şi membrii Comisiei de evaluare și selecţie.
  • Documentele vor fi realizate într-un singur exemplar şi introduse în ordinea prezentată mai sus, într-un dosar cu şină, şi depuse la sediul asociaţiei.
  • Orice informaţie eronată va duce la eliminarea automată a candidatului.
  • Se va încerca ca grupul formatorilor participanţi la mobilitate să fie cât mai divers din punct de vedere al specialităţilor şi al vârstelor, asigurându-se astfel o cât mai mare diversitate atât a disciplinelor la care se vor aplica noţiunile asimilate, cât şi pentru a se diversifica şi gama de formabili câtre care se vor putea adresa, obţinându-se astfel un beneficiu maxim al actului de predare-învăţare.
  • Formatorii implicaţi vor avea atât cunoştinţe de utilizare a calculatorului , cât şi competenţe lingvistice, cel puţin de nivel mediu.
  • Candidaţii vor fi admişi în ordinea descrescătoare a mediilor, primii 7, inclusiv rezerve, ca o măsură de siguranţă pentru cazul în care un participant, din motive obiective, nu poate nu poate lua parte la mobilitate.
  • 09.01.2023 Anunţ concurs selecţie;
  • 10.01.2023 -10.02.2023 – Primirea dosarelor;
  • 13.02.2023 – Evaluarea dosarelor şi afişarea rezultatelor preliminare;
  • 14.02.2023 – Susţinere probă limba engleză;
  • 14.02.2023 – Susţinere interviu;
  • 15.02.2023 – Afişarea rezultatelor şi depunerea contestaţilor;
  • 16.02.2023 – Susținerea contestațiilor și afişarea rezultatelor finale;

III.5. Probele şi locul desfăşurării concursului de selecţie:

Concursul va consta în:

  1. analiza dosarului de candidatură – portofoliul depus la sediul asociaţiei cu începere de la ora 10,00 zilnic (conform calendarului de selecţie), conform criteriilor din ANEXA 8 – FIŞA DE EVALUARE, iar evaluarea dosarului se va face cu ADMIS/RESPINS. Candidaţii admişi vor mai susţine:
  2. probă scrisă – test de limba engleză.
  3. proba orală – interviu.

Nota finală se obţine prin calcularea mediei aritmetice dintre punctajele obţinute la proba scrisă şi proba orală. Interviul şi testul de limba engleză se vor desfăşura la sediul asociaţiei, cu începere de la ora 1000, conform calendarului de selecţie.

III.6. Cerinţe pentru participanţi ( în timpul şi după finalizarea proiectului):

  1. respectarea programului de pregătire de specialitate, lingvistică, pedagogică şi culturală, care se va desfăşura anterior perioadei de mobilitate;
  2. respectarea programului de lucru, în cadrul mobilităţii, precum şi a solicitărilor echipei de gestiune a proiectului;
  3. elaborarea raportului la revenirea din mobilitate, conform formularului elaborat de A.N.P.C.D.E.F.P.;
  4. implicarea activă în activităţile de diseminare şi valorizare prevăzute în proiect în conformitate cu planului de diseminare şi valorizare a experienţei dobândite în cadrul proiectului, ca obligație contractuală.

CAP. IV. DISPOZIŢII  FINALE

IV.1. În termen de 3 zile lucrătoare de la finalizarea evaluării, comisia de evaluare și selecţie va întocmi un raport privind selecţia participanţilor la cursul de formare. Raportul trebuie să cuprindă:

  • data şi locul sesiunii de evaluare;
  • componenţa comisiei;
  • scurtă descriere a desfăşurării evaluării;
  • lista cu rezultatele finale ale evaluării.

IV.2. Formularele de înscriere (în format electronic şi letric) şi dosarele cursanţilor, însoţite de toate documentele de evaluare elaborate de comisia de selecţie semnate de toţi membrii, raportul comisiei însoţit de listele finale fac parte din documentaţia proiectului şi vor fi gestionate conform deciziei echipei de management de proiect şi arhivate conform prevederilor legale.

Persoană de contact – prof.dr.ing. Anca Borgovan-Cuţă, manager de proiect.

Data afişării: 09.01.2023

           Elaborat:

  1. Anca Borgovan-Cuta – Manager de proiect cu atributii de responsabil cu pregatire pedagogică şi managementul riscului;
  2. Zlotea Adina-Theodora – Responsabil cu pregatirea lingvistica si comunicarea;
  3. Dan Borgovan – Responsabil cu pregatirea de specialitate;
  4. Stancu-Melcea Elena-Cătălina – Responsabil cu pregatirea culturală;
  5. Vintilescu Monica – Responsabil cu evaluarea, monitorizare si diseminarea;

Proiectul Erasmus+, ID: 2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826

Acreditare Erasmus, ID: 2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996

   ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea activitatii de formare ce se desfăşoară prin proiectul ERASMUS+: ID:2022-1-RO01-KA121-ADU-000056826, anul I de „Acreditare Erasmus pentru mobilităţi Erasmus+”, ID: 2021-1-RO01-KA120–ADU-000045996, finanţat de Uniunea Europeană. Proiectul se va derula pe o perioadă de 15 luni, între 01/06/2022 și 31/08/2023, ambele date inclusiv. Prin acest proiect se va realiza dezvoltarea competenţelor verzi a 14 formatori ai Asociaţiei ELOAH Craiova, în 2 fluxuri: 7+7, de specializări diferite, prin participarea  la 2 cursuri europene cu tematică ecologică, care să vină în întâmpinarea nevoilor instituţiei, pentru a deveni o asociaţie “VERDE". Ambele cursuri au tematică ecologică şi sunt oferite de organizaţia ”CAPPADOCIA EDUCATION” din  Turcia:

  1. “Green Course: Raising Awareness Of Environmental Issues” – 10 zile, 60 ore de formare;
  2. “Green Course: Implementation Of 3R Principles (Reduce, Reuse, Recycle) For An Environmental Sustainability” – 10 zile, 60 ore de formare;

Acreditare ERASMUS+ in domeniul "Educaţia adulţilor"

Descriere

     În scopul pregătirii viitorului Program pentru educaţie, formare, tineret şi sport 2021-2027, Comisia Europeană a lansat Apelul pentru acreditare Erasmus, pentru sectoarele: educaţia adulţilor, formare profesională şi educaţie şcolară.

Organizaţiile acreditate Erasmus vor avea acces simplificat la oportunităţile de finanţare în cadrul Acţiunii Cheie 1 în cadrul Programului 2021 – 2027. Obţinerea acreditării Erasmus confirmă faptul că solicitantul a realizat un plan de implementare a activităţilor de mobilitate de înaltă calitate ca parte a efortului mai larg de dezvoltare şi internaţionalizare a organizaţiei.

     Asociaţia Eloah Craiova a aplicat pentru o astfel de acreditare, iar în urma rezultatelor selecţiei Proiectelor de Acreditare – Educaţia adulţilor, propuneri primite la runda 19 octombrie 2021, aceasta a fost aprobată, asociatia obţinând cel mai mare punctaj dintre organizaţiile aplicante.

Utilizarea platformei e-learning Moodle Eurotrainer

Descriere

Accesarea platformei e-learning Moodle Eurotrainer  a ASOCIAȚIEI ELOAH CRAIOVA  se poate  realiza atât prin intermediul link-ului https://cursuri-moodle.asociatiaeloahcraiova.ro/  cat si a  https://eurotrainer-moodle.fdes.ro/, pana la data de 31.03.2022. Începând cu data de 01.04.2022 va rămâne valabil doar https://cursuri-moodle.asociatiaeloahcraiova.ro/.

Încheierea activităților proiectului ERASMUS+ “EUROTRAINER“

Descriere


ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță încheierea activităților proiectului ERASMUS+ “EUROTRAINER“ ID: 2019-1-RO01-KA104-061950, implementat în perioada 01.12.2019-30.11.2021.

Încheierea activităților proiectului ERASMUS+ “DIGITAL TRAINER“

Descriere


ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță încheierea activităților proiectului ERASMUS+ “DIGITAL TRAINER“ ID: 2020-1-RO01-KA104-078713, implementat în perioada 01.12.2020-30.11.2021.

Începerea desfășurării Proiectului “ EDUCAȚIA PENTRU TOȚI“

Descriere

ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în    cadrul Proiectului de parteneriat în educație “ EDUCAȚIA PENTRU TOȚI“ ce va avea avea ca perioada de implementare: Noiembrie 2021 – Decembrie 2022.

Începerea desfășurării Proiectului județean “ANOTIMPURILE PRIETENIEI“

Descriere

ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului județean de parteneriat în educație “ ANOTIMPURILE PRIETENIEI“ ce va avea avea ca perioada de implementare: Octombrie 2021 – Iunie 2022.

Începerea desfășurării Proiectului “EDUCAȚIE DIGITALĂ EUROPEANĂ“

Descriere

ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului județean de parteneriat în educație “ EDUCAȚIE DIGITALĂ EUROPEANĂ“ ce va avea avea ca perioada de implementare: Noiembrie 2021 – Decembrie 2022.

Începerea desfășurării Proiectului local “ PRIETENII NATURII“

Descriere

ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului local de parteneriat în educație “ PRIETENII NATURII“ ce va avea avea ca perioada de implementare: Octombrie 2021 – Iunie 2022.

Începerea desfășurării Proiectului județean de parteneriat “ DIVERSITATEA IN EDUCAȚIE- TEORII ȘI BUNE PRACTICI“

Descriere

ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului județean de parteneriat în educație “ DIVERSITATEA IN EDUCAȚIE- TEORII ȘI BUNE PRACTICI“ ce va avea avea ca perioada de implementare: Noiembrie 2021- Octombrie 2022.

Începerea desfășurării Proiectului internațional “PROFESOR PENTRU EUROPA“

Descriere

ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță începerea desfășurării activităților în cadrul Proiectului internațional “PROFESOR PENTRU EUROPA“ ce va avea avea ca perioada de implementare: Noiembrie 2021- Decembrie 2022.

Lansarea GHIDULUI DE BUNE PRACTICI ÎN ANDRAGOGIE – EDUCAȚIA ADULȚILOR

Descriere


ASOCIAȚIA ELOAH CRAIOVA anunță lansarea festivă a GHIDULUI DE BUNE PRACTICI ÎN ANDRAGOGIE – EDUCAȚIA ADULȚILOR- ISBN 978-606-791-698-0, realizat prin proiectul ERASMUS+: EUROTRAINER-ID:2019-1-RO01-KA104-061950, în data de 29.10.2021, ora 18,00, la sediul asociației. Vă așteptăm cu drag!